Så stolt!!

Ja jag är lyckligt lottad som fått äran att få ha världens bästa son och sambo. Mitt liv är med er, de jag älskar så högt! De är med stolthet jag smygtittar på min underbara son när han leker. Han löser problem som uppstår på ett bra vis och tar hjälp när han tröttnar, ibland lite för fort. ;-)
Han älskar att dansa och sjunga, favoritsången just nu är "En kulen natt", alla rörelser gör han och sjunger med riktigt bra. :-)
På dagis stortrivs han, nu är han bland de största barnen istället för att vara minstingen. Sånt kan var nyttigt det oxå, speciellt eftersom han ofta i framtiden kommer att vara minst jämt eftersom han är född i december, inte minst i storlek men yngst. För liten det är han inte, han är en lång och ståtlig kille som är större än alla sina jämnåriga.
Bästis har han oxå, Theo, även om han ibland kan tycka att Theo är lite för närgången ibland. Men de leker bra ihop och har riktigt roligt. Så härligt att se!!
Ja han gör mig så stolt Max!! Får alltid höra att han är så glad jämt och sån är han, har varit det sen liten. Han har lätt till skratt och är oftast nöjd. Men visst gnälls det en hel del oxå såklart, skulle vara galet annars ju.
Mitt lilla älskade busfrö!!

Kommentarer
Postat av: Linda

klart du ska vara stolt över Max, han är så härlig!

2010-01-19 @ 11:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback