Dag 3 på inskolningen

Idag var så sista dagen som jag är med på Max inskolning. Känns lite vemodigt, men när jag fick se hur bra det gick idag så känns det lättare på nått vis.
Vi kom dit vid en 09:30 och de andra barnen utan ett badade inne i badrummet i en stor pool. Så Max satte igång och leka med leksakerna på en gång han. Efter ca 20 minuter sa jag och Mattias hejdå och gick in i fikarummet i en halvtimme. Där satt man på helspänn i början men det hade vi ju inte behövt göra, för när vi kom tillbaka så hade allt gått jättebra. Men han gnällde till när han fick se oss, men det är ju bara sunt så. *ler*
Efter lite mys i knä så lekte han vidare den sista halvtimmen och vi satt och pratade med fröknarna och vips så var Max borta. Han hade krypit in till de andra barnen som lekte ute i köket med lego. Där trivdes han. :-)
Så på måndag ska Max gå 9-11 och lämnas längre stund själv om det går bra.
Det här kommer att bli bra det. Ja jag måste intala mig själv om det för att sluta oroa mig i onödan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag valde A4 på inställningar så det vart riktigt direkt.

Postat av: Linda

Duktiga Max! Kommer gå super tror jag :D

2009-01-16 @ 14:38:26
Postat av: Linda

Man oroar ju sig, det hör föräldraskapet till :) iallafall för oss mammor.



Det är nåt man kommer in i tror jag. Nästa fas i livet. Att lämna barnen o åka och jobba alltså. Det kommer gå så himla bra för både Max och dig tror jag!



Kram

2009-01-16 @ 18:52:34
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/
Postat av: Kickan

Det kommer att gå jättebra ska du se. Jag var precis lika nervös när jag skulle inskola mina-jag fick inskola båda samtidgt då vår dagmamma blev uppsagd och vi fick söka oss till dagiset.

Men visst är man orolig för sina små.

Trevlig helg !

2009-01-16 @ 20:42:42
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/
Postat av: Miian

kul att allt går så bra för er ;)

Mössan är helt underbar med det där "hänget".

Den är från NameIt och anlände till vår butik idag,hon hämtade ut från lagret till mig men sa nåt om svart och blå och grön,inga jag själv såg men lät himla fint ;)

59kr-som hittat ;)

Kramkram

2009-01-16 @ 22:31:59
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback