Max-rapport

Max sover lite som han vill nuförtiden på kvällar och nätter. Han är en riktigt envis liten kille. Och det märks rejält även på dagtid. Han vill gå och gå och gå och får han inte det så skriker han och blir arg. Haha!!
Han är riktigt krävande nu och leka själv det går inte för sig så bra. Så det är mest träna på att gå som duger.
Han berättar gärna hur bilen låter och älskar bilar av alla dess slag. Stora som små!!


Lite sköna bildbevis:

Men hur hamnade jag här då?? Kan du hjälpa mig mamma?? Nu!!!!


En liten djävul på språng!!!


Men varför är världen så orättvis mot just mig???


Åh vad är det här för vitt??? Går det att äta tro??


Men hua så konstigt det känns när det trillar ner så där från skyn i mitt ansikte!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är inte lätt o vara liten alla gånger, förstår att det är full rulle från morgon till kväll nu. Och det är väl bra att ha gå-tränar så flitigt? Haha! Snart sitter det! Heja Max!

2008-11-04 @ 07:01:06
Postat av: katarina

vilka härliga bilder :)

2008-11-04 @ 20:34:05
Postat av: Tess

härliga bilder, särskilt de ute i snön! hoppas vi med får lite snö härnere så noah kan åka pulka ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback