Jag vill jag vill!!

Ha Gangstar-party!! Har haft otur ju med att få det inställt sist pga magsjuka, sen sticker ju vi utomlands så jag vill ha det före vi åker men då kunde inte säljaren som bor närmast mig, men nu har en säljare från Älvkarleby ställt upp om jag vill ha party men då kan bara hon nu på Söndag vid kl 13 och det är ju lite kort varsel för många.
Men jag håller på att kollar intresse med folk och håller tummar och tår för att folk kan.

Vi får iaf fördelen att få 30% på vissa delar av kollektionen. :-)

Nån som vill komma eller vet nån som vill komma??

Som det ser ut nu är vi 4 med mig + ev 5 till.



Men hon kommer att ha party för oss ändå fast vi är så få. :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att det ordnar sig med gangstarpartyt. Vad avundsjuk jag blir på er som ska åka utomlands... åh vad skönt det skulle vara att få åka till solen och värmen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback