Idag är det 11 månader sen...

våran ålskade plutt kom ut till oss. Och tänkte att det kanske är dax att jag i nästa inlägg lägger ut min förlossningberättelse. *ler*

Max har firat sin dag med en trevlig förmiddag på Köpis med Maria och Theo och sedan avslutade han sin kväll lite olyckligt med att ramla huvudstupa ner från soffan. Såg såååå otäckt ut!! Men han klarade sig ganska lindrigt undan med skrapsår i pannan. Som tur var dämpade mattan en del av smällen. Inga fler olyckor tack!!

Lilleman sover gott i sin säng nu och jag ska ta och göra likadant fast i min säng. Så godnatt nu för imorgon väntar en ny dag med lite firande av Mattias för släkten.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja de kommer nog fler olyckor, för de sker tyvärr så lätt när de börjar röra sig för egen manér. Många gånger ser det riktigt hemskt ut också! Tur i oturen att de bara blev lite skrapsår iallafall!

2008-11-14 @ 23:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback