Underbart!!

Ja Max han sov underbart inatt. Han slockna vid en 21:50 i famnen och las då ner i sin säng. Sen vaknade han till kl 01:30 och då gav jag han nappen och så strök jag han på kinden så somnade han om igen. Men bara för en liten stund. för sen efter 20 minuter ca så vaknade han till och vela ha nappen men så somna han om igen. Sen sov han till 05:40.
Så inatt var han utan mat från 20:30-05:40 = 9 timmar = Rekord!!!

Nu ligger han i babygymmet och riktigt rycker och sliter i leksakerna så det dånar här. Jag inväntar att han ska börja med sina tjejskrik och gnäggningar så jag kan fånga dem på film, men då vill han ju såklart inte låta. ;-)

Idag får vi besök av Anna kring lunchtid. Ska bli skoj!

Nu ska jag gå och leka med sonen här. :-)


image357

Kommentarer
Postat av: mingla

Får jag fråga dig en sak angående blogging till ett skolarbete som jag har :) ?

Postat av: Linda

Vänta du bara några veckor till, sen babblar han o tjuter HELA tiden! Gullungar!

Va bra att nätterna går så bra! Skönt att slippa mata på natten tyckte jag =)

Hur går det med din mamma?

Kram

2008-05-13 @ 16:03:38
URL: http://www.majsanfilosoferar.webblogg.se
Postat av: Kristin

Vad skönt att du fick en bra natt, hoppas det håller i sig! Kram

2008-05-13 @ 20:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback