Somna i sin säng själv

Idag vakna vi till på riktigt vid en 8:50 och då gick jag upp och böt blöja på Max och tänkte ge han mat, men han verkade så nöjd när jag la han i vår säng igen och han somnade till flera ggr men vakna lika fort igen.
La över han i sin säng och satte på speldosan och där låg han och kolla på djuren som snurrade runt. Och han verkade helnöjd så jag satt på Babyvakten och gick ner och åt frukost.

Han låg däruppe och "prata" med djuren och sen när jag smög upp på han så hade han somnat och sover än. Gokillen!!!
Men han vaknar nog snart då han inte har ätit sen 7:30.
Haha.. när man talar om trollen... nu hörde jag han på babyvakten. Ska gå upp och kika vad han har för sig. *ler*

Kommentarer
Postat av: Majsan

Duktig kille! Va söta ni är!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback