8 härliga timmars sömn

Igår gjorde vi ett nytt försök att natta lilleman tidigare. Nybadad la vi oss vid 20, och han somnade men vaknade med ett gallskrik efter ca 30 minuter och vela inte somna om.
Men så vid en 22 så somnade han om gott igen och sov sen ända till 06:15 imorse. Fast han började röra på sig vid 5:30 men han vaknade aldrig men jag gjorde. *ler*
På med ny blöja och i med mer mat så somna han gott om igen och sover än. Fast han håller på och grymtar däruppe men är inte vaken än.

Nu ska jag ta och gå upp till han och lägga mig och mysa i sängen.

Kommentarer
Postat av: sara

Gud vad härligt! Vi försöker oxå få Källa i säng tidigare men det går inte... :-/

Postat av: Kristin

Vad skönt att han sover nätterna igenom. Jag har ett litet matmonster här hemma som vaknar för mat ganska ofta, som tur är somnar hon direkt efter hon ätit.

2008-02-29 @ 09:05:10
URL: http://lillprinsessan.blogg.se
Postat av: Wilhelmsine

Enjoy your website very much. Good job!

2009-05-27 @ 14:32:11
URL: http://wilhelmsine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback