Sömn vad är det??

Ja ni vår lille prins Max har visst kommit in i en ond cirkel vad gäller sömn. Pust!!
Fast nu är han ju förkyld också och då kan ju allt rubbas bara för det.
I går somna han vid en 20:30, bara för att vakna till igen vid 21:30 och gav sig inte förrens han fick tutte.
Där somna han iaf igen och sov sen till 23:00 och så börja han knöla igen och vela ha bröstet igen!
Sen somna han på en gång och sov sen iaf till 02 innan han vela ha mat.
Vid 04 vakna han igen och vela ha mat. Försökte med nappen men icke sa nicke!!
Sen sov han till 06:20 och då lyckades jag söva om han utan att ge mat, så han sov 1 timme till,
men sen var det kört.
På med ny blöja och i med mer mat. Så somna han en liten stund till. Jag klev upp vid en 08:15 och då var han halvt vaken men han låg nöjd kvar i sängen medans jag gick ner och åt frukost. Sen gick jag upp till han och möttes av ett underbart leende.
Då glömmer man lätt bort tröttheten.
Tänk den dagen man får sova en hel natt!!! Jisses vilken lyx!!

Näe nu vill min son ha mammas uppmärksamhet här.
So long!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sicken busunge som knölar runt sådär på kvällen/natten! Hoppas det blir bättre snart igen :)

Apropå IKEA så förstår jag att de slinker ner mer saker till Maxen än till hemmet ;)

2008-04-09 @ 10:37:32
Postat av: Maria

Oj, vad jobbigt att han börjar trassla med sömnen! Men när Elvira var sjuk var hon oxå lite bökig, både med tuttning, sömn och allt! Det kommer att gå över ska du se! =)

2008-04-09 @ 13:43:11
Postat av: Jenny

Ja det är jobbigt när dom små inte vill sova. Ja en hel natts sömn var ett tag sen sist! ;)

Postat av: bondbrud

Eftersom han är förkyld kanske han inte orkar suga tillräckligt länge för att bli riktigt mätt?
Annars kan jag ju bara påminna om att Nelly har ju oxå krånglat en del..
Kanske har med åldern att göra..

2008-04-09 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback