Förlossning

Igår på "Sjukhuset" var det om en tjej som skulle föda barn. Man fick följa henne genom hennes förlossning. Och hon hade verkligen en jättego barnmorska vid sin sida. Jag grät en hel del när deras bebis kom ut och las på hennes bröst.
Shit vilken upplevelse!!!

Jag funderar ju en hel del på våran förlossning. Men än så länge så känns det ganska lugnt ändå.
Tankar som att klarar man det, poppar upp?? Men det är ju klart att man klarar det. Med peppning och stöttning och ett jävlar anamma så ska det gå. :-)
Jag är inte den som ger upp i första taget. Men att ha sådär ont skrämmer mig lite, men man klarar ju det också...
Ut ska du ju lilla älskade Bebbe så vi kan få rå om dig och älska dig!!



Kommentarer
Postat av: sara

jag såg oxå det igår, usch vad jag grät. Först för att jag faktiskt tycker att det är läskigt, ska jag fixa det där??? Sen för att bebisen kommer...
Jag sa till min sambo i morse att bebisen får nog stanna i magen, verkar så läskigt att föda ;-)

Postat av: Linda

Ja du var inte den enda som bölade där! Både jag o J satt här o snyftade, ha ha!
Det där grejar du lätt, har en känsla av det...

2007-09-25 @ 12:16:06
Postat av: M

Ja det kommer att gå bra älskling och jag finns med dig hela vägen! Det var intressant o spännande att se förlossningen tycker jag.

2007-09-26 @ 11:50:58
URL: http://jack71.blogspot.com/
Postat av: Tina

M// ja jag tror också att det är lite nyttigt att se hur det kan gå till på en förlossning innan man själv hamnar där. Sen är ju inte alla förlossningar lika men så man har ett hum iaf...Och jag vet att du kommer att vara ett underbart stöd. Inga tvivel på det inte!!! *love*

2007-09-27 @ 10:10:28
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback