Förberedelser

Igår inhandla vi en skötväska till Bebben. Fast det är ju ingen riktig skötväska utan en vanlig väska men som många använder som skötväska. Tydligen ska den vara väldigt bra med många olika fack.
Och hittills av vad jag sett på den så verkar den kunna funka perfekt. Och till en summa av bara 99 kr också.. Billigt!!
Det vart en svart, passar till det mesta, men är jag nöjd med den sen så kan det ju hända att man investerar i en till fast med lite mer färg. Men det efter att Bebben gett sig till känna med kön och allt.. ;-)





Kommentarer
Postat av: anki.

köpte den väskan för några veckor sen jag å...å den är verkligen super!!!!! (har iofs bara Emmaljungas att jämföra med men men....)

Postat av: anki.

japp, svart är så bra. Dessutom var det bara den & lila och jag tyckte det var snällast mot Andreas eftersom han också använder den!

2007-09-29 @ 12:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback