Drömmar!!

Man drömmer mkt tok som gravid lär jag säga.
I natt drömde jag att jag var till barnmorskan och hon var jättestressad och hade knappt tid för mig. Det enda hon gjorde var att mäta magen och den hade bara ökat en halv centimeter på 2 veckor. Men hon brydde sig inte om det för hon hade ju inte tid. Jag frågade henne om hon inte skulle lyssna på hjärtljuden men det skulle hon inte göra sa hon.
Jag fick inget gensvar hur jag än gjorde och det var en jätteotäck känsla.

Ska till barnmorskan imorgon igen och det kanske är därför jag drömmer så konstigt. För att man innerst inne är orolig på nått vis att bebisen inte växer som det ska och så...

Kommentarer
Postat av: Linda

Tokigt de kan bli med drömmar!

Du är utmanad i min blogg :D

2007-10-23 @ 21:59:36
Postat av: Nathers

Haha, vilken tur att jag inte är den enda som tok-drömmer om din graviditet ;D

2007-10-23 @ 23:05:53
Postat av: Alankamilla

keep it up very nice site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback