Så fint!!

Detta supersöta set budade jag hem på Tradera häromdagen och fick det i brevlådan idag. Var verkligen mkt sötare i verkligheten än på bild.



Och det bästa av allt var priset. 32 kr fick jag ge för det, ja plus 22 kr frakt. Nypris i affären är på 99 kr. Och detta set är helt oanvänt och otvättat.  :-)
Bebben kommer att bli sååå fin i det!!

Man kan fynda rejält på Tradera ibland lär jag ju säga.
Väntar även på att få hem en brun/vitrandig varm POP-mössa i minsta storlek som är av ull med fleecefoder. Den fick jag ge lite mer för.



57 kr stanna budandet på och frakt 11 kr på det. Den är använd 1 gång bara iofs och nypris på denna är 199 kr i butilen. Så det var inte illa det inte heller... :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Tummen upp för Tradera, det är ju superkul å fynda där :)

Fick hem 4 st panellängder i veckan jag och de var oxå mkt finare i verkligheten än på bilden så jag är såå nöjd så, 56 spänn!!!

Postat av: Oddrachel

I like your website alot...its lots of fun...

2009-02-10 @ 13:26:16
URL: http://oddrachel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback