Längtar!!! 38 dgr (+/- 14)

Ja nu är det ju som sagt inte så långt kvar innan vi får äran att möta våran älskade bebis...
Jag mår rätt hyfsat för att vara så långt gången.
Det som jag tycker är jobbigast är halsbrännan jag får dras med och värst är det när jag vaknar av det på nätterna... Var upp i fredags natt och i natt och kräktes lite för att bli av med det värsta. I fredags natt var nog värst, då var jag vaken tills 04:00 innan jag somnade. Men då hade jag ett fruktansvärt magont också.
Ja det är väl så här det ska vara antar jag.. *ler*
Men känner mig iaf inte lika tung som jag har blivit, än så länge iaf.. Hihi!!
Har börjat få ont i fogarna vid blygdbenet, så det känsn som att man ibland inte orkar lyfta på benet när man vänder sig i sängen.
Men som sagt än mår jag bra!!!

Längtar efter våran Bebis nu!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj oj, det var ratt mycket sno ni fick
i Sondags iaf! Trodde de bara skulle tacka backen jag...

Va jobbigt att du mar sa daligt av halsbrannan. Lider med dig ska du veta...

2007-11-05 @ 15:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback