Förlossnings skiva

Vi har tänkt att ha med en skiva till förlossningen att lyssna på under värkarbetet. Problemet är bara vad för musik man ska ha på den...
Fick tips om att ta låtar från Kärlekssånger till ett barn. Så jag sitter nu och lyssnar igenom dem och vad händer?? Jo jag sitter här och bölar.. Haha!!
Det är ju så fina låtar med på dem där skivorna. *ler*

Hitta iaf 2 låtar som jag kan tänka mig att ha med och som inte får mig att böla men som ändå är jättefina.
Vart du än går med Niklas Strömstedt och Det är du med Shirley Clamp

Så nu gäller det bara att hitta fler låtar...

Nån som har nå bra förslag???

Kommentarer
Postat av: Charming man

håkan hellström - kom igen lena, ?

Postat av: sara

jag skulle välja låtar som ger mig kraft och styrka, gärna nån med lite fart i!

2007-11-27 @ 13:22:48
URL: http://sarasally.blogg.se
Postat av: Sofie

kommer du inte på någon musik så finns det radio där....
;)

kanske inte världens bästa...men det går ju att lyssna på iaf....

var glad att det inte är någon sommarplåga som går nu....

när vi var på förlossningen så var det "pingpong song" eller vad den heter med Enrique Iglesias som gick varm på radion....och idag tål jag inte den låten....blir smått stressad när jag hör den.....

kram på dig

2007-11-27 @ 14:50:32
Postat av: anki.

Tänkte också göra en skiva men det blev inte så å vi lyssnade på radion i 12 timmar, hade nog inte orkat med nån skiva.

Ebba kom ut när det var Markoolio för hundrasjuttioelfte gången på radion så när man hör den låten nu tänker man lite extra på det...mysigt!

2007-11-27 @ 18:17:01
Postat av: Heidi

Vendela kom ut till -" Är d efterfest på eran ballkong"

2007-11-27 @ 20:45:42
Postat av: Blivande Pappan

Bra att du börjat med skivan efter allt mitt tjat ;) Fast huvudsaken är ju att det känns bra för dig och det finns ju radio som någon skrev även om det kan bli väldigt tjatigt när de nöter vissa låtar 5 gånger i timmen. Du får fortsätta gräva bland mapparna idag så får vi se hur många du fått ihop när jag kommit hem. Kram kram

2007-11-28 @ 08:10:14
Postat av: Linda

Gissar på att du inte kommer lyssna nämnvärt mycket på musiken när du är mitt upp i allt.

Lugn o soft musik, Norah Jones! Det kör jag här hemma när jag vill varva ner.

2007-11-28 @ 09:55:35
Postat av: Nathers

Ron Pope - Drop in the ocean, är en jättefin låt. Fast gråtrisken finns ju såklart, haha.

2007-11-28 @ 15:51:00
Postat av: M

Gråtrisken finns numera även om din syster lyssnar på Mora träsk, ThorLeifs eller nåt ska du veta Nathalie :)

jag och den lille vill förstås lyssna lite på Uffe Lundell på BB men det vill nog inte mamma :)

2007-11-28 @ 20:40:40
URL: http://jack71.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback