BM-besök

Ja så har vi vart på ett till BM-besök mest för att hålla koll på blodtrycket.
Blodtrycket idag var mkt bättre än sist. 145/86 hade jag idag och det får man vara nöjd med. Undertrycket var iaf inte över 90. Skönt!!! Och inge spår av äggvita i urinen heller så det känns ju super!!
Men ska fortsätta gå på koll varje vecka så inget oförutsett händer.
Vikten hade stigit 1 kilo till så nu är jag uppe i +21 kg... Jisses!!!
Magen mätte denna gång 34 cm och ligger fortfarande under normalkurvan men min barnmorska var mkt nöjd ändå så det låter ju bra. Huvudsaken att den växer iaf.
Bebbens hjärta picka på fint i 140.
Sen har Bebben visst inte fixerat sig än utan nu var det ruckbart igen. Lille bus!!!

Min barnmorska trodde inte att vi kommer att få bebis än, och detta trodde hon därför att hon tyckte att jag var så smal och fin fortfarande.. Haha!!
Men hon sa ju också att hon haft fel många ggr och att vi bara därför kanske föder barn i natt.. *ler*

Kommentarer
Postat av: Heidi

Välkommen till 21 kilosklubben då =O)
Vendela var pluttig i magen och mätte aldrig mer än 33.
Ja nu är det spännande för snart kommer hon =O)

2007-11-30 @ 14:47:20
Postat av: Linda

21 kg... jag kan ta några sen av dig om du vill, ha ha!

åååååh, snart är denna plågsamma väntan över. Måtte lilltjejen komma snart ;-) Tänk.. kanske blir helt galet, men det är lika välkommet ändå!

2007-11-30 @ 21:58:13
Postat av: Linda

...ja med galet menade jag såklart könsgissningen!

2007-11-30 @ 21:59:07
Postat av: M

Lill-killen ska det ju vara vet ni väl även om jag faktiskt väldigt gärna också vill ha en lill-tjej :)

Postat av: Tina

Ja tänk om man hade en spåkula... *ler*

2007-12-02 @ 17:39:36
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Syedelin

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2008-09-25 @ 11:41:59
URL: http://syedelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback