Längtan med en oro

Ja det är precis så jag känner inför Ultraljudet nästa fredag.
Tidgare har jag gått o oroat mig för att det kanske är fler än 1 därinne. Men nu får det mer än gärna vara 2 bara det är nånting därinne. Ja för den oron har jag verkligen.
Tänk om dem säger att  -Tyvärr det finns ingen bebis i magen!!
Gahhh!!! Det är min mardröm!!!
Jag inbillar mig att magen krympt och att det verkligen inte är nån bebis där inne.
Jag kommer nog knappt våga titta på skärmen förrens hon säger nått positivt.

Jag längtar så tills vi ska dit så jag får det här överstökat så jag får nån rätsida på allt och kan andas ut igen....

Tänk att man kan älska nån man inte sett... *ler*

Kommentarer
Postat av: Linda

åh, då hoppas vi på TVÅ då! ;) Skämt åsido!
Kommer gå finfint ska du se, känner de på mig :)

2007-07-12 @ 13:22:25
Postat av: Catoenya

A exceptional happy site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback