Lucia och BF-dagen

Ja här sitter jag nu en tidig luciamorgon och kan inte sova.
Och det är ju inte vilken luciamorgon som helst heller utan just den dag som våran älskade lilla Bebbe har fått datum att vara beräknad att komma ut till oss.....
Men ingen Bebis i sikte än inte.. *ler*  Vi har ju inte direkt statistiken med oss heller, det är nämligen bara 4-5 % av alla bebisar som föds just på BF-dagen.
Men visst känner jag i kroppen att det börjar närma sig förlossning allt... Igår kväll hade jag många täta sammandragningar som molade. Men i natt har jag inte känt nånting, men som sagt kroppen förbereder sig.. :-)

Nu ska jag gå och kik apå Lucia på tv här med en varm kopp choklad. Snart kliver nog Älsklingen upp också.
Ha en mysig luciamorgon nu!!

Kommentarer
Postat av: sara

åh, vad spännande :-) Hoppas du mår bra och att bebisen tittar ut snart!

Postat av: Linda

Snart är det nära, du vet - Måndag är inte så långt ifrån nu ;)

2007-12-13 @ 10:38:56
Postat av: Tess

åh, inte långt kvar för dig nu, härligt :)

2007-12-13 @ 13:22:02
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Karin

Hej!
Hoppas allt är bra med er? Tänker på er hela tiden. Har nu varit in på din sida fyra ggr idag för att se om ni är på väg in...Så nyfiken!
Förstå vad ni har framför er nu gud vad underbart att få träffa den lilla/e.
Å vad jag skulle vilja byta med er. Tog upp det i dag med Perra. Han tycker nog jag är konstig som kan tänka mig en fjärde, men så är det i varjefall..
Puss

2007-12-13 @ 19:51:00
Postat av: Anna

Åh det är så spännande nu att jag snokar hela tiden!! Väntar när som helst ett sms om att "nu har jag kommit till välden!" Hoppas att du mår bra och att allt när det väl sker går bra =)

P.S. Ska käka med syrran å mamma imån kl 11.00, kanske kan titta förbi hos dig efter det om du är hemma? Jag börjar 13.30 imån.

Puss å kram!

2007-12-13 @ 21:46:00
URL: http://levinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback