En stark längtan

Igår kväll när det var sängdax för en trött gravid tjej så var det verkligen fullt ös inne i magen.
Låg och kollade på den länge och magen for hit och dit. Vette tusan vad Bebben sysslade med därinne.
Gympa pass kanske?? :-) 
M trodde att Bebben vela kolla på fotboll. Det var nämligen Liverpoool på tvn då.. ;-)

La iaf handen mot magen och tröck lite och vips så fick min hand en rejäl spark och jag kände riktigt hur Bebbens fot strök längs med min hand. Det var nästan så att jag hade kunnat gripit tag om foten.. *ler*
Känslan var ganska läskig och jag skrek till... M kände han också och Bebben sparka för fullt därinne...
Det är sååååå härligt att veta och känna att man har ett liv därinne i magen.

Igår låg vi och prata om att det står inte på förrens vi ligger inne i vårt sovrum och har ett barn som ligger inne i sitt rum och sover. Vilken känsla!!!

Längtar sååååååå!!!!

Kommentarer
Postat av: sara

Visst är det häftigt med sparkar. Jag hade en riktig sprattelgubbe i magen i morse när jag vaknade! Vilken vecka är du i?

Postat av: sara

aha, då får du oxå decemberbarn, eller? jag är i vecka 23 och bf är nyårsafton :-) Nä, vi vet inte vad det är för kön, men jag är väldigt nyfiken... Ni då, vet ni vad det är för kön?

2007-08-29 @ 11:40:38
URL: http://sarasally.blogg.se
Postat av: Linda

Förstår att ni längtar så, nu är det inte så långt kvar heller!

2007-08-29 @ 13:13:27
Postat av: Helen

Ska ni inte ha barnet i ert rum?

2007-08-29 @ 16:26:07
Postat av: Tina

Helen// Jo vi ska ha barnet i vårat rum den första tiden såklart. :-)
Men våra visioner var längre fram då barnet sover bra om nätterna och så.. :-D

2007-08-30 @ 08:58:10
URL: http://tiniwinisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback