Almost there

Fy fan vilken kick att ställa sig på vågen idag och den visade 67,2 kg. Fattar ni!!! Hittills ner 8,2 kg.....När jag började min resa den 7 januari så var mitt mål att nå 67 kg. Jag satt det målet för det kändes kunna vara realistiskt efter lite kamp. Nu är jag nästan där och inser att jag inte har behövt kämpat så som jag trodde. Jag inser nu att jag satte ett för lågt slutmål för innerst inne har jag haft/ har ett slutmål som jag vill till men som jag tänkt att dit kommer jag inte att komma, det är inte realistiskt. Jag ville inte göra det för svårt från början och sen inse att jag misslyckats igen. Men nu när jag är nära dit så inser jag att jag faktiskt kan komma dit. Mina 67 kg är ett delmål.
Oroa er inte nu för att jag kommer att vilja väga mindre och mindre hela tiden. För så är det inte. Jag vet och har insett att jag inte kommer få en perfekt kropp. Jag har faktiskt fött barn och kroppen åldras. Dit jag vill komma är att kunna få känna mig hyfsat nöjd och framförallt att få må bra och få en starkare kropp. Punkt! :-))


Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh vad duktig du är :) d är bara att kämpa vidare :) hur många kalorier per dag äter du ? Du sa att du räknade kalorier? Jag äter 1300/ dag men får stoppa till lite från en bonuspott som jag fördelar under veckan. Just nu vet jag inte vad kroppen håller på med den går upp 0,7 och sedan ner lika mycket men så är man ju kvinna oxå ;) kram och ha en skön fredag

2013-03-22 @ 08:27:29
Postat av: Maria

Härligt Tina!!!!! Kram

2013-03-22 @ 14:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback