3 veckor har nu gått sedan starten på mitt...

3 veckor har nu gått sedan starten på mitt nya jag. Resultatet då? -5 kg och -5 cm mage är borta. Och vet ni vad, Jag saknar dem inte. ;-) Mitt delmål är nått. 5 kg ner tills den 11 februari (5 veckor från start) och detta klara jag på 3. Stolt!!! Jag gick ju dessutom upp 1 kg efter att jag började äta igen plus att jag gick upp 0.5 förra helgen. Så dem kilona har jag kämpat ner 2 gånger. Men resultatet på vågen är nu 5 kg ner från startvikt och det bästa av allt jag är under 70 kilostrecket nu.:-)


Kommentarer
Postat av: Anki

Men jag förstår inte vad du hittar de där kilona, du som är så smal & fin!!



Duktigt kämpat hur som!!! Blir lite inspirerad att promenera mer igen!!

2012-01-27 @ 08:38:25
Postat av: Malin

Helt underbart ju! :D Grattis! :)

Postat av: Linda

Heja dig!!

2012-01-28 @ 13:36:19
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Maria

Heja på!!!

2012-01-28 @ 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback