Tack för era tips! Men nu har jag hittat e...

imag0394 (MMS)

Tack för era tips! Men nu har jag hittat ett begagnat nintendo DS lite på blocket som vi köpte. Spel inhandlade vi två nya för 299 kr på gamestop, Kalle kunskap och toy story 3. Har även fyndat ett Little pet shop för 100 kr och ett New super Mario är på väg hem för 140 kr inkl frakt tack vare blocket. :-) Har en son härhemma som vart överlycklig iaf. Och vi kom mycket billigare undan, fast iofs så har Max köpt detta själv för egna pengar. Begagnat är bra i många fall!! :-) Nu finns lite sysselsättning till flygresorna också. :-) Man åker väl snart dit på det själv också kan jag tänka mig. ;-)


Kommentarer
Postat av: Anna/LevindasVärld

Åh va roligt med spel!! Ja det är inte bara barn som gillar dem, du blir nog fast snart du med ska du se...haha!



Vad jag vet nu har jag inget särskilt inplanerat nån av söndagarna framöver som det ser ut nu så vi får boka nån av dem :)

Postat av: Anna/LevindasVärld

Jamen söndagen den 6:e maj ser oplanerad ut, vi siktar in oss på den :) Hoppas på sol å fint väder så kan vi sitta ute på altanen och babbla ikapp lite!



Kram!

2012-04-28 @ 22:24:15
URL: http://levinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback