Vårsol

Idag tog vi oss äntligen ut jag och Max. Det var en stor härlig sol ute idag och en klarblå himmel och varmt och gott. Vi njöt både jag och Max. Grannkillarna kom och lekte med oss på gården och klättrade i snöhögarna och skottade snö och så gjorde vi en snölykta.
Efter nästan 2 timmar så gav vi upp jag och Max då magarna kurrade. Max ytterkläder var alldeles blöta av all snö som smälter men det hade inte gått igenom iaf.

Mattias stackarn är inte pigg än och ligger mest i sängen. :/
Nu tycker jag väl ändå att faran borde vara över för mig, för har jag inte drabbats än efter att ha varit utsatt för baciller dygnet runt nu i flera dagar så borde jag väl ha fått det.. men man kan aldrig vara säker.

Kan lova att jag längtar bort till sommar och sol nu och så gör även Max. Han säger nästan dagligen att han vill åka till sommaren. Så om allt går om det ska så sticker vi på en sista minuten i slutet av maj. Har lagt in om semester då eftersom det var svårt för mig att få semester i april då vi tänkte åka från början så nu hoppas jag att jag kan få semester i maj istället.

Nån som varit på cypern i maj?

Kommentarer
Postat av: Linda

Underbart o komma iväg! Det gör nog er gott! Hoppas på skönt väder idag igen. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback