VAB-dax

I natt vakna vi av att Max vakna och inte kunde somna om. Tyckte mig höra att andningen var lite ansträngd och så hostade han sådär skällande och var hes. Men det stannade vid det milda stadiet tack och lov. Han kunde somna om så småningom iaf och min första arbetsdag fick snabbt bytas ut mot VAB. Blir hemma imorgon också så får vi se sen.

Max har idag spelat fotboll härhemma och vart helsvettig. Svårt att få han att förstå att han kanske ska ta det lite lugnt nu när han är sjukling. Viljan finns där men orken är inte lika stor. *ler*
Appropå fotboll så är jag riktigt impad av Max talanger. Han skjuter höga hårda skott och skjuter direkt på rullande boll och kan till och med stoppa bollen sådär som fotbollsspelare gör. Impad!!!! Nya Zlatan kanske.. Haha!!

Kanske det blir ett mål som tomten skickar hit i paketet..??..

Kommentarer
Postat av: Linda

kanske blivande mini-zlatan? ;-) Bra de, får Max försörja hela släkten! Ha ha!



Jo tack, mjölk överallt blir det. Inatt var det kräk istället överallt - då föredrar jag mjölk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback