Har nu avverkat sommarens sista semestertr...

Har nu avverkat sommarens sista semestertripp som var till Leksand strand sö till sö. Jag har dock jobbat under tiden och pendlat därifrån istället, vilket gav 99 mil i bilen på en vecka. Max har varit med sen i onsdags. Vi har iaf hunnit med bowling, Sommarland, shopping, Framtidsmuseumet och Aqua Nova. Dock hamnade jag på akuten i Falun med Max i onsdags kväll pga allergireaktion. Mer om det sen. Nu känns det iaf som att sommaren är slut och att hösten är på intågande.


Kommentarer
Postat av: Heidi

å aqua nova vill jag oxå till :) ja vi ska väl dit framöver :)

inatt var jag på möhippa för dej :) kan d vara en sann dröm kanske ? kram kram

2011-08-23 @ 19:51:46
Postat av: Linda

ja hösten kom i ett naffs.... tack för den mysiga veckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback