Sömnlös

03:25 Vaknade till för ca 1 ½ timme sen och kan INTE somna om. Lika bra att gå upp och se om man kan rensa skallen lite och sen sova igen.
Ja för tankarna de riktigt maler i huvudet. Är så mycket som ska fixas med mamma och så mycket om och men. Det blir visst lite för mycket för min lilla hjärna.
Detta är vad som maler....

Nytt boende är på G, lägenheter ska gå och kikas på då mamma inte kan det, en snabb flytt ska ske om lägenhet fås. En flytt innebär massor, gamla lägenheten ska sägas upp, helst före septembers slut, elavtal ska sägas upp. Blir det nu dubbla hyror för mamma som ska betalas nu den här månaden/månaderna?? Ja iaf verkar det bli det denna. Jisses vilka summor!! 
Nytt bostadsbidrag ska sökas. Glöm ej!!
Bostadsanpassningsbidrag kommer det att behövas att sökas?
Det ska packas och städas ur lägenhet.
Hur blir det med lillebror?

Färdtjänst då? Ja det bör man väl söka som läget ser ut nu. Eller?

Hemhjälp åt mamma, blir det hemtjänst tro? Dax att ansöka om personlig assistent måntro? Behöver hon hjälp 20 timmar eller mer? Söka via kommunen eller Försäkringskassan det är frågan?

Hmmm undrar om jag fått med allt??

Nu har jag iaf fått ur lite ur skallen och skrivit ner så nu kanske det går lättare att somna om när jag testar igen.


***** Fick lite sällskap via nätet, en till sömnlös syster. *****


Kommentarer
Postat av: Jeeeenny

Massa *styrke´kramar* till dig!

2010-09-21 @ 20:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback