Börjar ju bra...

Maxen har gått och blivit förkyld igen och har varit hemma måndag och tisdag med Mattias, idag har han varit hemma med mig och så blir det även i morgon då han inte är riktigt ok än för att gå en dag på dagis.
Så jag började alltså mitt nya jobb med att Vabba minst 2 dagar. Haha!!
Nåja det finns ju kvar där och väntar på mig. :-)

Själv har jag också gått och blivit snuvig, bläää!! Hoppas det stannar vid det och försvinner snabbt.
Igår kväll åkte jag in till sjukhuset och hälsade på Mamsen som fick åka in igår med ambulans då hon har sånna hemska smärtor stackarn. Men nu har de lyckats hävt de med hjälp av morfin direkt ut i blodet. Mamma har svår cancer för er som undrar. Nu väntar hon på att få en pump ditsatt som ska reglera medicineringen så hon slipper ha så ont som hon har haft nu de senaste dagarna. Känns skönt att hon får pusta ut lite nu efter dessa hemska dagar med smärtor. Det tar ju på krafterna som bara den och dessa krafter behöver hon till andra saker. Älskade mamma!! ♥♥♥♥♥♥

Nu blir det en kopp the och kurera mig i soffan för Lilleman han sover nu sen ett tag tillbaks.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad jobbigt att hon har så ont! Hoppas hon snart mår lite bättre så hon kan lägga orken på att umgås med er istället:-) Kram

2010-09-02 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback