Nedräkning

Nu är det inte långt kvar tils vi åker till fjälls jag och min lilla älskade familj. Om 12 dagar bär det av så det kanske vore på sin plats och planera lite vad som ska med och vad som behövs införskaffas innan.
Ska vilket som bli ljuvligt att få komma bort lite och bara vara vi. :-)

Men redan nu på fredag så ska vi mysa ihop hela familjen. Jag har semester och Mattias ska ta föräldraledigt och så tänkte vi dra iväg till Borlänge och gå på deras äventyrbad som jag hört så mycket gott om. Det ska bli skoj!!

2 jobbdagar kvar nu sen semester torsdag och fredag , inte fy skam det inte. Hihi!!

Kommentarer
Postat av: Anna J

Åhh ni kommer att få jätte skoj i Borlänge, det är så kul där. =) Åk mycket rutschekana. =) Vi ska snart dit vi oxå, kanske nästa vecka. Båda barnen och båda föräldrarna tyckte det var superskoj.

Ha de så bra kram!

Postat av: Linda

Mysigt, det är ni värda! :-) Kul med lite annat badhus, blir säkert skoj!

2010-11-09 @ 11:26:25
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu dratt i gång en ny kulig en..



http://uj76.blogspot.com/2010/11/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..som jag tror passar dig! En med chans att vinna presentkort från en underbar barn-inrednings-leksaks butik :)



Ha en toppendag!



Ps! Jag har även 3st andra "passande" o pågående tävlingar o dem finner du till höger på min sida under "Tävla hos Tant" Ds

2010-11-09 @ 11:54:01
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback