Lias kamp

Lias blogg


Jag har inga ord för allt just nu.....


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh stackars flicka...inga barn ska behöva gå igenom något sånt otäckt som hon måste göra nu...



Jag hoppas att hon lyckas behålla hoppet och kraften att kämpa vidare så hon kan besegra detta monster till sjukdom!!



Postat av: Sanna, Liams mamma

Barn ska inte ha cancer. Det är så hemskt. Önskar att vi kunde skydda våra små från allt ont men tyvärr går ju inte det :(

2010-03-19 @ 21:46:49
URL: http://sansai.blogg.se/
Postat av: Linda

Förbannade orättvisa värld!! Om det ändå kunde ske mirakel....



KRAAAAAM till dig älskade syster!! Finns här för dig/er, det hoppas jag ni vet.

2010-03-20 @ 08:38:15
Postat av: miian

kramkramkramkramkram!!!!!!!!!!

Känner sån maktlöshet och ångest.

Måtte allt gå bra!



Jag tänker på henne,på hennes föräldrar och syskon men skänker även dig massor av tankar.

Du har också det tufft.

Dubbeltufft!

Fortsätt vara stark,allt känns så orättvist även om jag kunde ta ifrån er allt onda och bära det själv,skulle jag inte vilja det eller ens klara det.

Pussa Maxen,krama mannen och tänk på din mamma!

Mitt i allt onda och jobbiga har du mycket fint att ägna tankarna åt!

Kram härifrån!

2010-03-20 @ 13:56:19
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Heidi

Tufft, förstår att d inte finns ord som räcker till.

Kram till er.

2010-03-21 @ 11:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback