Nu är det lite egentid på schemat

Ja med en 2 ½ åring i huset finns det inget som heter lugn och speciellt inte nu när Max är inne i en rejäl trotsperiod. Hua!
Har varit vaken sen 5 imorse och känner mig rätt sliten just nu, har hållt igång hela dagen fram tills nu.
Lilleman är precis nattad och lugnet har spridit sig i huset här i Vallhov. :-)

Max har roat sig med att göra lite extrajobb åt mamman sin idag när han satt på toan och skulle kissa. Han rullade nämligen av halva toarullen på golvet medans. Jippie!!
Har man inte jobb så skaffar han det åt en. ;-)

Dessutom är det min första vecka på nya jobbet på Försäkringskassan och det är skojjigt men väldigt ovant att sitta stilla så mkt. Trevligt folk som jobbar där, dock är ju medelåldern rätt hög tyvärr men det går ju det å. :-)

Näe nu ska jag bokstavligen slänga mig på soffan och slappa lite. :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det blir ju inte direkt lugn o ro när du kommit hem heller förräns senare. Hoppas du fick lite egentid i soffan!

2010-06-04 @ 05:08:33
Postat av: Tina

Det vart inte soffan för jag kom en massa mer "måste göras" grejjer innan så klockan hann bli halv nio innan jag fick slå ner rumpan. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback