Min älskade vän

Annika skulle ha fyllt 31 år idag om hon hade fått levt. Shit det är så länge sen hon gick bort nu, minnena har man ju kvar men jag känner att så mycket bleknar med åren som går. Jag kommer knappt ihåg hur hon lät när hon pratade trots att vi i stort sett dagligen pratades vid på telefon i flera timmar om vi inte sågs. Visst är det sjukt hur fort det går att glömma.
Sorgen efter min bästa vän kommer jag alltid att få bära med mig hela livet. Man har nu lärt sig att leva ett liv utan henne och det vare sig man vill det eller inte. Det går men det är tufft.

Jag saknar dig sååå Annika!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åren går fort och minnen bleknar - speciellt lukt, och ljud.. Bilder har man ju oftast kvar.



Hon finns med dig ändå, det tror jag fullt ut på. Hon var så mån om dig, liksom du var mån om henne - så inte tror jag att hon släppt dig trots hon inte fick leva kvar i nuet.



STOR KRAM!!!

2010-06-27 @ 10:16:17
Postat av: Andreas

Hon är så otroligt vacker på den där bilden, men det var hon iof. alltid..... gråter

2010-07-04 @ 14:35:02
Postat av: Tina

Ja du Andreas hon var verkligen vacker, vi får vara glada för den korta tid vi fick med henne och allt vi fick uppleva tillsammans. Livet går ju vidare vare sig man vill det eller inte och jag vet att Annika vela se oss alla lyckliga igen, så hon är så nöjd så däruppe på sin molntapp av att se dig med din underbara lilla dotter glad och se att hennes önskan om mig gått i uppfyllelse( ja även om jag inte är gift än ;-), men jag har funnit mannen jag vill leva mitt liv med och har en underbar son)

Men vissa dagar så bara frågar man sig varför???

Kram till dig Andreas!

Postat av: Edvardjohanne

Hello admin, nice site you have!

2011-02-03 @ 07:09:41
URL: http://edvardjohanne.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback