Update

Den hemliga resan gick till Kapellskär där vi tog en färja fram och tillbaks till Mariehamn. Det vart en lyckad resa och mamma vart väldigt glad och överaskad. :-)
Vi passade på att handla en hel del på taxfree och så åt vi den klassiska buffén.
Trötta och nöjda kom vi hem vid 22-tiden på kvällen.

Igår var vi på Winnerbäcks konsert i Gävle på Gasklockorna. Det var en bra konsert som löft sig väldigt på slutet. :-)
Först samlades vi härhemma vid 16-tiden, det var Johan o Maria, Högen och Sofia, Persson och Perra. Det var en lyckad kväll iaf. :-)

Idag har jag tagit ledigt från jobbet och det var behövligt. :-)
Imorgon ska jag jobba igen men det blir nog lite flex och bara kortdag, vilket innebär att jag åker hem med 14:30 tåget. Det är ju fredag. Hihi!!

Nästa vecka jobbar jag mån-ons sen är jag ledig tors-sönd och då ska vi upp till Leksand och vara i stugan mamma hyrt, en sån där nybyggd som vi hade förra året. Kanoners!!


Bild tagen förra året, i år hoppas jag att gräset har hunnit växt upp.


Kommentarer
Postat av: katarina

Gräset har vuxit upp där :) har ju varit där nu i veckan med malin och Anna m. familjer!!!!

Hoppas ni får det mysigt! Riktigt fina stugor/lägenheter det där!

Kram

2010-07-29 @ 22:07:13
Postat av: Linda

Hahahhahahahhahahha jasså? Ja alla gick väll förbi och såg hur alla hordgubbar låg på marken så dom fick väll lov att sänka priset :P

Postat av: Linda

Jordgubbar ska det naturligtvis stå :)

2010-07-29 @ 23:29:50
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback