Snart slut på arbetsveckan!!

Igår hade jag och Max en ledig dag, vi gick omkring härhemma i pyjamas länge och väl, då vi hade en natt med mycket hosta och lite sömn. 
Vi målade med lite fingerfärg och det lyckades vi göra utan att det vart alltför kladdigt överallt. ;-)
Sen var vi ju ut och skottade som så många andra och åkte lite pulka innan Mamma/Mommo kom och hälsa på en sväng.
Vid 19-tiden kom så äntligen Mattias hem från konferansen i Sundsvall, skönt att ha han hemma igen tycker både jag och Maxen.
Idag har Max lite sovmorgon från dagis och börjar inte förrens kl 11 eftersom jag jobbar eftermiddag/kväll. När jag lämnat Maxen ska jag åka och få massage innan jobbet kallar. Skönt!
Ikväll jobbar jag bara till kl 20, sen är jag ledig i helgen!!

Ha en skön fredag nu!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt o starta arbetsdagen med massage då!!

2010-01-29 @ 13:25:54
Postat av: Katarina

Åh så underbart med massage!!! Blir lite smått avis måste jag erkänna ;)

Kram

2010-01-30 @ 11:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback