Helgen

I helgen har vi bara varit hemma och trökat känns det som. Igår målade Mattias trappväggarna hela dagen medans jag roade Max, vilket blev en hel del bråk och gnabbande mellan mig och Max. Han var nog extremt uttråkad stackarn och bara trotsade och testade allt han inte fick. Så vi vart lite osams men man blir ju sams igen rätt fort tack och lov.
Så trist att det är så kallt ute så man inte kan vara ute. Visst man kan pälsa på sig och vara ute en liten stund och sen in igen men hur kul är det då?? Inge kul och bylta på o av en massa kläder och sen tror jag Maxen inte vill in efter så kort tid. Nåja det vänder väl snart.

Men idag tog jag och Max vårt pick och pack och styrde kosan mot Max älskade Mommo!! Pulka fick han åka till och från bilen iaf, alltid nått! ;-)
Hemma hos mammsen har det lekts en hel del och byggts legotågbana som har där. Kanonskoj tycker både jag och Max. Hihi!!

Imorgon börjar en ny vecka med nya upptåg. Dagisdax för Maxen imorgon, sen blir det vägning och mätning på BVC, 2-årskontrollen. Efter det vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
För mig innebär morgondagen en hel del jobbsökande och ta tag i att ringa till ett ställe jag sökt jobb på. :-)
Funderar på om jag ska försöka ta ledigt åt Max på fredag och gå på barnsång på Öppna Förskolan. Vi får se hur allt ser ut tills dess.

Nu ska jag gå ner och mysa vidare med min lilla familj!

So long!!



Kommentarer
Postat av: therese

ja gå på sången det ska vi:)

2010-01-11 @ 07:45:57
Postat av: Albinhanne

keep it up very nice site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback