Imorgon

Ja då ska jag få jobba igen efter 2 ½ vecka hemma med sjukdomar hos oss alla 3 och lediga dagar. Helt sjukt va lång tid ju!!
Imorgon är det kvällsjobb som gäller, för att redan på Tisdag förmodligen kommer att behöva vabba med Max igen.
Mattias blir hemma och vabbar med Max imorgon som behöver ett par dagar till för att bli "hel" igen. Skönt även för Mattias att få en dag hemma för att bli människa vilket han verkligen behöver efter magsjukan. Fast det värsta är ju att Max är så sjukt uttråkad stackarn av att bara vara hemma och inne alla dessa dagar. Pluttis!

Imorgon blir det till att ringa HC tidigt och höra oss för lite, bla behöver Max läkarintyg och sen ska vi diskutera lite om pencilinet han äter och varför hans förkylning/hosta snarare blivit värre sen han börja äta pencillinet. Det borde ju bli tvärtom?
Vilket fall som helst så hoppas jag Max får sova inatt och slippa hostan och att han vaknar upp piggare imorgon. 

Det känns som att jag bara skriver om sjukdomar nu för tiden, men det är ju det som upptar vår vardag just nu tyvärr önskar jag hade roligare information.

Ja så var OS över efter idag, 4 år tills nästa. Skidor har varit roligast att kolla på tycker jag. :-)
Vart ju precis ett brons i 5-milen. Hihi!!

Näe nu ska jag se om det är nå skoj på tvn. Tjing tjing!!

Kommentarer
Postat av: Edvinmarlen

Really interesting site, thank my friends, have advised.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback