Du är så stark!!

Jag har inte ord för vad jag känner. Sorg är vad det är men samtidigt en så stor glädje. En glädje som borde vara så underbar rakt igenom men som bara är det till hälften. Men jag vet att allt kommer att bli till det bästa i slutändan vad det än blir för resultat. Tror jag iaf? När vet man om man gör rätt? Aldrig tror jag. Man får göra det som känns mest rätt för stunden och det är vad som sker. Mitt hjärta värker för din skull men det är du som tröstar mig och säger att allt blir bra när det är jag som säga de orden till dig egentligen.
Du är så stark min kära och jag beundrar ditt mod i denna situation. En sak ska du veta och det är att jag finns här för dig vad det än gäller och det livet ut. Hur illa/bra det än är. Tveka aldrig på det!!! Det är du som vet när allt känns rätt.
I en del av mitt hjärta kommer jag för alltid ha plats för ditt lilla alster.
Det är mkt som händer och jag måste få lätta lite på trycket. Nu handlar detta inte om mig och Mattias för en bråkdelssekund om det är nån som tror det. Detta är någonting helt annat som jag känner att jag inte vill gå ut med här och nu, eller kanske aldrig. Allt har sin tid. Varför skriver jag då här undrar säkert nån.
Ja varför har man en blogg?? Jag har denna blogg för att dokumentera mitt liv och med livet menas både glädje och sorg, tankar och funderingar om både det ena och det andra. Och detta är nånting som verkligen påverkar mig och fler i min omgivning som jag håller mkt kär, därav mitt bloggande om detta.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fint skrivet och jag kan bara hålla med om mycket i din text, blir tårögd..



KRAM till dig och den berörda, finns alltid här!

2009-11-25 @ 07:24:20
Postat av: miian

oh låter jobbigt,men ack så fint skrivit.

Hoppas personen texten inkluderar har möjlighet att läsa det.



Hur mår ni?

Hur mår Max?

Våra små blir stora ;););)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback