Sorg

Idag har jag haft mina tankar på helt annat håll än på studier lär jag säga.
Igår kväll omkom en kille i Sandviken i en Mc-olycka och denna kille efterlämnade sig sin fru L och deras 3 småbarn, minsta var knappt 7 månader. *gråter*
Jag lider sååå mycket med L som nu ska kämpa igenom sig detta hemska med att mista sin livspartner och stora kärlek och samtidigt orka vara mamma och även hjälpa barnen i deras sorg.
Hon har nog iaf mkt stöd från släkt och vänner. En guldgruva till vän har hon i Stina iaf som finns där för henne nu och hjälper henne och finns där för henne.
Ja det finns inte ord för hur tragiskt detta är. Lider så med dig L!!!

Sänder en tanke till alla er som drabbats av denna sorg!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman, det värmer att läsa ska du veta.

2009-05-26 @ 23:14:57
Postat av: Stina

Tack gumman, det värmer att läsa ska du veta.

Postat av: Bondbrud

Visst önskar man att man på något sätt kunde hjälpa dem.. Men tyvärr finns det ju inget sätt...

2009-05-27 @ 09:26:53
URL: http://yramamman.blogg.se/
Postat av: Linda

Fy... världens mardröm ju :(

2009-05-27 @ 15:19:00
Postat av: Nikita

ush vad hemskt, fyfan! finner inga ord =(



skickar massa kramar till alla de drabbade½½

2009-05-27 @ 19:43:13
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Usssh :( lider med familjen såna overkliga saker som händer runt om som man aldrig vill ska drabba en själv :(

Ens värld vill man ha hel och inte att den ska slås i spillror





Kram

2009-06-10 @ 18:45:22
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback