Sjukt igen

Ja härhemma är det sjukt igen. Max vart sjuk natten till lördagen. Förkyld och hosta. Med detta har han smittat ner mig och igår åkte jag på det och var helt död efter skoldagen igår och låg på soffan exakt hela tiden igår från att jag kom hem. Ont i kroppen. Men idag är det borta tack och lov men tokförkyld och hosta. Så idag är jag hemma från skolan och Max får vara hemma en dag till från dagis. Så idag blir det ett väldigt lugnt tempo härhemma.
Ska passa på att skicka in lite CV:n till olika ställen i hopp om att underlätta för praktikplats i höst och ev framtida jobb.
Nu ska jag kolla mailen och sen leka lite med Max på hans rum. So long!!


Max och hans kompis Theo blir jagad av pappa Mattias

Kommentarer
Postat av: miian

usch trist med sjukor.

Hoppas ni båda känner er bättre imorgon.

Så söta grabbarna är,är dom lika gamla?

Sötnosar!

Postat av: Linda

Krya på er!!



Kram

2009-05-13 @ 20:02:05
URL: http://majsanfilosoferar.webblogg.se/
Postat av: nikita

hihi vilka busgrabbar =)

2009-05-14 @ 03:00:48
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: therese

vi tog icas erbjudande så vi fixade ett ica kort mycket billigare blev det

2009-05-14 @ 08:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback