En Bebis och en vovve!!

Ja vi har fått två nya familjemedlemmar bestående av en docka och en stor mjukdjurshund. Inge annat om nu nån trodde det. ;-)
I fredags kväll åkte vi in till Köpis en sväng och svärmor hakade med. Vi fick Max trehjuling lagad på Toy´s R us och det var där vi hittade våra nya familjemedlemmar. Klart Max ska ha en docka fast han är grabb, ingen tvekan!! Till dockan fick han även en söt sulky som är storfavorit härhemma nu. Han springer runt med den massor. Toppenköp!!
Ett ministädset med mopphink med skurmopp och lite olika städsaker vart det också till han. Han gillar ju att dammsuga och städa så. :-)

I går kom Theo med familj hit och lekte lite, fast Max var inte lika road av Theo som så gärna vela kramas och det vela inte Max. Han är lite läskig ibland den där Theo tycker Maxen ibland. Men snart så kommer dem busa och leka massor ihop. Våra söta små killar!! Furuvik blir det ihop i sommar iaf för grabbsen. Skoj!!

Min förkylning vägrar släppa. Jag mår verkligen skit om mornarna. När ska det släppa?? 2 veckor snart har jag varit dålig. Har inte tid nå mer nu för nästa vecka måste jag verkligen plugga inför kommande veckas 3 redovisningar och 2 tentor. Helt crazy!!!
Ska nog ta och göra lite i Företagsekonomin nu. So long!!!

Kommentarer
Postat av: katarina

Du är inte allergisk mot pollen då? kan ju gärna bryta ut med en förkylning det,och jobbigast på mornarna (iallafall för mig) Prova köp recept fri pollen nässpray och se om det hjälper????

Ett liten tanke bara.

Kram

2009-05-24 @ 19:33:30
Postat av: Tina

Näe jag tror inte det är pollen. Jag känner ingenting i ögonen och så. Max var ju sjuk tidigare så det är nog han som smittat mig med denna dunderförkylning. Men tack för omtanken!!

Postat av: Nikita

Tänkte bara tipsa om en ny tävling hos mig,

vinn en valfri nova star mössa

http://nikital.blogg.se/2009/may/tavling-vinn-en-valfri-nova-star-mossa.html

2009-05-25 @ 10:58:55
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback