6 maj

Imorgon är det dax för Max första utvecklingssamtal. Ska bli spännande och se hur dem upplever våran lille kille.
Jag tror nog att det inte några större problem med han. Han är en glad kille mest på dagis som älskar dörrar. *ler*

Oj kollade precis ut och fick se en stor fullmåne. Då blir det kanske svårt att sova i natt då. Hehe!!

Idag har jag pluggat och gjort en hel del annan nytta med bla märkena vi säljer på Tradera. Efter dagishämtning vart det lekparken för oss och gungan som hägrar. Han kan sitta i den i evigheter och gunga och gunga och gunga....
När mamman tröttnat på att gunga på sin son så tog vi cykeln och cyklade iväg til Prix och köpte lite jordgubbar som vi mumsade på sen.
Fast Max var väldigt skeptisk till dem först och spottade ut på golvet, jag visade han hur gott det kan vara och vips så vart han sugen på att prova igen och grinade lite illa men sen skulle han ha mer och mer och mer och mer och han mmmm:ade väldigt härhemma. I sommar blir det mkt jordgubbar!!Mums!!

Näe nu ska jag ta mig i kragen här och antingen lägga mig i soffan och glo på lite tv innan jag knoppar in i sängen.
Ha det gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback