Trött!!

Ja jag känner mig trött och sliten efter en vecka med pendling till Falun 3 dagar och Borlänge 2 dagar. Sen har jag suttit och kört fram och tillbaks till Uppsala idag för att hälsa på mamma på akademiska.
Mamma har ju som många redan vet cancer och har opererats tidigare för det och fått cellgifter men cancern försvann inte helt och nu var det så dax för en till operation och denna gång skulle de även laga hålet som vart i urinbåsan sen förra operationen.
Operationen som var i torsdags gick hyfsat bra. De lyckades laga hålet och mamma mår relativt bra trots att hon miste 5 liter blod under operationen och har i stor sett bytt ut allt blod.
Men... ja alltid ska det finnas sådana... cancern hade spridit sig till tarmarna och de hade lära tagit bort en del tarm. Så det känns inge vidare at det spridit sig så pass. Oroande!!

Näe nu ska jag ta och gå upp och lägga mig och försöka hinna få nån timmes sömn innan den numera morgonpigga lillemannen vil upp mellan 05-06. Pust!!!

Imorgon ska jag förresten ha ett Gangstar-party igen och visa upp nyheterna för första gången. :-)

Kommentarer
Postat av: Mara

2009-03-28 @ 23:34:47
Postat av: Maria

Varför ska dessa 'men' alltid finnas?! Hoppas ändå att de fick bort det som behövdes och att hon ska bli pigga mormor igen. kram

2009-03-28 @ 23:36:03
Postat av: katarina

Sänder över en stor styrke Kram till er alla!

2009-03-29 @ 09:12:30
Postat av: Sofie

men ojojoj det var inte kul....



hoppas att hon snart är piggare och att ni mår bra under alla omständigheter....



lycka till med partyt sen....



kram så länge//Sofie

2009-03-29 @ 09:36:35
Postat av: Nikita

ush för cancer, hoppas det blir bra nu efter op.



Kul med gangstar party !

Du vilken storlek har du på liv tröjan i din visningskollektion ??



kram

Postat av: Tess

vad tråkigt med din mamma, lider med dig. kan inte sätta mig in i din situation men det måste vara fruktansvärt :(

hoppas att hon blir bättre snart!

2009-03-30 @ 20:01:11
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Nikita

jo jag är ute efter en i 2y , men den verkar vara slut i gangstars lager :/ så sur att ja inte beställde den då ja hade party, för ja har ju nämligen beställt en till mig själv =) vill ju att albin å jag ska matcha =P



vet du om de går att få tag på en på någe vis ?

Borde väl finnas nån säljare som har 2y

2009-03-31 @ 08:19:46
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Nikita

nej alltså ja vet ju hur liv i barnstorlekar ser ut , för ja har ju sett den då ja hade mitt party .. det vore verkligen supersnällt om du fick tag i nån som ja isf kanske kan köpa då säsongen är slut.

kram

2009-03-31 @ 16:23:57
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Mara

2009-04-03 @ 12:59:34
Postat av: Anonym

ha en bra fredag :)

2009-04-03 @ 13:00:19
URL: http://soloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback