Mitt nya sundare liv

Ja idag börjar jag mitt nya sundare liv. Jag hakar på Mattias kamp med LCHF-kosten och det är tänkt att vi ska köra den till midsommar. SÅ förhoppningsvis kanske nån centimeter av mamma-fläsket på magen försvinner.
Och inte nog med det så kommer jag från idag att köra ett 6 veckor långt träningsprogram för att bli bikiniklar. Så det bådar ju gott detta om jag kan hålla mig sund och träna efter programmet. :-)

Så ikväll har jag hoppat hopprep härhemma i 3 minuter som uppvärmning och 5 minuter som avslut. Jisses vad det är jobbigt!! En helt klart underskattad träningsform lär jag ju säga. Testa!!

Så har jag kört ett träningspass med hantlar till hjälp med fokus på bikinikroppsövningar och imorgon är det ett annat program som mer är för bikinimagen.

Kan ju erkänna att svetten lackade härhemma så imorgon är det jag som kommer att ha träningvärk!!




Här ligger jag i lä än iaf....

Kommentarer
Postat av: Linda

Heja heja!

Klart det ska minskas några centimetrar nu!

2009-06-01 @ 21:48:56
Postat av: miian

duktiga du

Hopprep är sjukt jobbigt,fattar inte hur man pallade som liten,man gjorde inget annat än hoppade hopprep ju,nu skulle man inte palla många minutrar ;)



Allt bra med lillsnöret?

Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback