Hottie hottie!!!

Ja nu är äntligen sommarvärmen här. Lovely!!
Jag och Max har varit på badhuset på förmiddagen och badat och haft det riktigt mysigt han och jag. :-)
Sen bar det av hemåt för sovning för Lilleman och lite solning för mig. När Max vaknade var det dax för upptäcksfärd härikring och kolla på bilar som är hans stora intresse.
När M kom hem började vi måla baksidan medans Max farmor var barnvakt, så nu har vi bara halva baksidan kvar.
Imorgon får vi förmodligen lite hjälp med målningen också. Kanoners!!

Imorgon ska jag och Max åka iväg efter lunch och få hans vagn lagad i Gävle och så ska vi uträtta lite ärenden. Och solen skulle visst hålla sig bland molnen imorgon, så det passar ju bra att vi uträttar en del ärenden dådå.

Näe tebax till Allsången igen!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Trevligt!!

Vart ser du dem molnen då som ska komma imorgon? På prognosen visar det stor sol här iallafall ;-)

2009-06-23 @ 22:28:00
Postat av: Linda

Attans.. min väderprognos stämde inte! Den visar fortfarande stor sol men här är det ju massa moln, och vissa lite mörka med. Ha ha!

2009-06-24 @ 08:50:55
Postat av: Tina

Linda// Är det en önskeväderprognos kanske?? Fast nu är ju solen här, dock moln också då.

Postat av: Linda

Haha ja jag vet inte men enligt smhi igår skulle det vara jättesol. Men nu är det ju fint väder och knappt ett moln, men blåsigt. Fast det är ju bara skönt :-)

2009-06-24 @ 10:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback