Snart helg!

Ja snart så är det helg igen. Skönt!!

Idag har vi haft halvdag så det  var skönt att få åka hem när det var ljust ute fortfarande. Imorgon är det tenta och jag känner mig inte så vidare förberedd, men men det får gå som det går.

Idag har jag hunnit med en del, mamma var här när jag kom hemdå hon passat Max medans Mattias var och lämna in bilen på glasfirman, så mamma stannade kvar här för att sen skjutsa mig till till BM för nya p-piller och blodtryckskoll. BT var 138/81 vilket var betydligt bättre än sist men fortfarande ngt på gränsen tyckte hon, men nu ska jag få gå dit och kolla bt varje gång jag ska ha nya piller för säkerhets skull. Det känns ju bra då man inte kommer iväg själv för att kolla det på VC.
Sen vart det lite pluggande och hämtning av bilen och handling av mat. Så nu har bilen en hel ruta äntligen, nu återstår bara att få resten fixat på Saab.

Max ramlade lite olyckligt härhemma idag och slog i överläppen så han började blöda, det såg nog värre ut än vad det var. Men han tillät inte att vi fick kolla så bra, men det jag såg så var det ganska mkt på insidan av överläppen. Som skrapmärken på nå vis. Men han slutade gråta fort så det var nog ingen fara. En fläskläpp får han nog iaf. Plutten!!

Näe nu är det duschen som hägrar här innan sängen kallar.
Förresten så sov jag ljuvligt inatt tack vare vår käre son som sov bra. Nice!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att rutan är på plats igen! Hoppas ni snart får plåtskadan tillfixad med och att ni slipper bli utsatta igen av idioter morr morr



Men lillskrutt då! De repar ju sig fort ändå, och oftast låter o ser de ju värre ut vad det är förstås. Med denna takten hinner han bli både gul o blå innan dagis ;-)

2009-01-09 @ 07:37:02
Postat av: Björn

Hejsan hej!!

ville bara tacka dig för att du varit inne och läst

min blogg!!! Har varit såååån jävla respons att jag knapptn hunnit svara, därav att det tagit lite tid!!!

Hoppas att du får en bra dag!!

Kram/B


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback