I´m alive

....men tiden finns inte riktigt som förr nu när man är borta hela dagar och sen bara har 2 timmar med Max innan han ska i säng.
Sen ska det lagas mat, duschas och umgås med sambon och göra klart inför nästa dag och checka av det viktigaste på datorn innan det är sovtime. Ja för jag lär i säng i tid för att orka upp, då man aldrig vet hur Max tänker sköta sig på nätterna. ;-)
I natt har han varit vaken mkt stackarn då han haft sån hosta, så jag fick gå ner och lägga mig på soffan vid 04 för att få nån sömn överhuvudtaget där på småtimmarna. Dagis var ju stängt idag så han har vart hemma, men imorgon är det dax igen.

På praktiken går det bara bra, väldigt mkt att lära och ta in men roligt! Och idag (3:e dagen)  fick jag sitta lite själv och grejja i systemet med fakturor och kolla av mot försäkringstagarna det gällde. Alltså tiden bara springer iväg om dagarna. Jag tycker jag bara hinner dit så ska jag hem igen. Idag hade jag lätt kunnat stannat kvar trots min sömnbrist.
Ja vi får se vad min handledare sätter mig i för sysslor imorgon. Spännande!!

Näe nu ska jag hoppa in i duschen här!!

P.s. Jenny var det du som skrev om party i inlägget nedan??

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det var jag (Jenny) som skrev kommentaren. Konstigt att varken namnet eller URL kom med!?? Söndagen den 15:e då?? Hur låter det för dig??

Postat av: Anna

Hej!



Va roligt att du trivs på praktiken :)



Men jobbigt det där med sömnen och att tiden inte riktigt räcker till som man vill.



kramis till dig!

2009-01-29 @ 12:14:37
URL: http://levinda.blogg.se/
Postat av: Miian

Nu verkar ni va igång för fullt,en annan har två dagars ledigt kvar sen e det fullt upp.

Det där med snoriga barn lär vi nog aldrig slippa,tycker bara det är så drygt med sprätthönan på dagiset som måste slänga iväg massa kommentarer hela tiden,med det är inte bara vi som drabbats så hon är väl helt enketl sån.

Kram på dej,hoppas du får sova gott i natt!

2009-01-29 @ 19:11:56
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ska vi säga klockan 15.00??

2009-01-29 @ 22:13:04
URL: http://jenkiz.blogg.se/
Postat av: Tess

härligt att det går så bra för max och att du trivs så bra! :)

2009-01-30 @ 12:07:45
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback