Tack!!

Tack så mkt för alla tips om råd om att få Lilleman medicin.
Idag ringde M till HC och där frågade vi om vi inte kunde få ett annat pencillin som var smaksatt. Och det var visst inga problem, fast tydligen så var det vi hade smaksatt med choklad och citron stod det, men det vette fan det. Det smakade verkligen APA!!!
Det nya som vi fick var smaksatt med körsbär och jag testade direkt när vi kom hem, men Max protesterade så fort han såg vad som var på väg att hända, men bara han fick smaka på det så gillade han det och gapade glatt och tog all medicin utan nå gnäll... What!!! Snacka om skillnad... från att i stt sett fått tvinga i honom den andra till att han gapar frivilligt. Me like!!!

Nu har Lilleman fått värre hosta bara.... pluttisen!!! Hoppas natten blir oki iaf så vi får nå ork allihopa och kan ta igen oss.
Näe nu ska jag kika på lit tv här med min sovande son breve mig.

Kommentarer
Postat av: Sophy

Heej!

Jaa de är verkligen skönt att man inte behöver oroa sig för att dom inte äter..sen ska ju bebisar vara lite knubbiga också..;0)

Ja, jag har kikat och hittat litegrann som jag är sugen på..men jag tänkte avvakta litegrann för vi åker bort över nästa vecka och man vet aldrig vad som inhandlas då...men jag hör av mig! =)

Hur är mössorna storleksmässigt? Är dom från 1 år eller kan man ha dom tidigare?!



Hoppas Max kryar på sig!

Postat av: Miian

nej men usch,inte igen :(:(:(::(:((:((

Tycker så synd om er som dras med allt skit.

Stackars Max,men hoppas redan allt är bättre!



Hoppas du håller dig frisk och kry ännu.

Kram

2009-02-18 @ 20:26:20
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Sophy

Jag bor i Hantverkarbacken, så det ska inte vara några problem..=)men jag åker bort på fredag och blir borta nästa vecka så jag kan höra av mig efter det!!



Ha de bra!

2009-02-18 @ 21:58:12
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback