Sjukt igen

Ja då är Max hemma från dagis igen. Förmodad ögoninflammation den här gången. Suck!!
Men ska badda med ljummet vatten idag så hoppas jag att det inte bryter ut och att han är bra tills imorgon igen.
Pigg som en lärka är han iaf och leker hejvilt härhemma. Och går och går och går. Han är så duktig.
På bara de senaste dagarna har han utvecklats nått enormt i sin gång från dag till dag. Nu går han mest hela tiden.
På dagis går han också och är så stolt säger fröknarna. Han skiner som en sol.
Förstå vilket enormt steg för dem små liven att helt plötsligt kunna ta sig fram för egen maskin på 2 ben. :-)

Näe nu vill Max leka här så bäst att lyda.

Kommentarer
Postat av: katarina

Näe! Fyy vilken otur ni har. Hoppas det inte blir så långvarigt!

Kram

2009-02-25 @ 09:57:29
Postat av: anki.

Näe?! Men suck...hoppas det är lindrigt!

Å så får jag hålla nån tumme att vi klarar oss.

Jag träffade på Max igår när jag hämtade Ebba å han var lika glad som vanligt =)

Postat av: Jenny

Men stackars Max då. Hoppas att det går över fort och att ni alla får vara friska snart!

2009-02-25 @ 11:24:15
URL: http://jenkiz.blogg.se/
Postat av: Mattias

Hoppas han inte kör slut på "mamma" idag vår gosse! Kommer hem på lunch snart! Puss!

2009-02-25 @ 11:28:50
URL: http://jack71.blogg.se/
Postat av: malin

Ja vi har det inte lätt med dagisbacieller... men det är ju en sån period nu med mycke sjukdommar..Många som sjuknar om.. krya på er kram

2009-02-25 @ 12:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback