Sjukdomens år!!

Ja nu var det så dax igen för lille Max att bli sjuk. Han fick feber igår kväll och har åkt på en till förkylning fast han inte blivit av med den andra än och har haft det jättejobbigt hela natten och gråtit en massa. Så han och jag har spenderat 2 timmar inatt nere i soffan och kikat på Postis Per och Teletubbies.
Han somnade närmare 03 och så ringde min klocka 06:30. Jippie!!!
Men eftersom M fortfarande är dålig så är jag hemma idag. Max har äntligen somnat nu och jag hoppas att han sover i 2 timmar så han hämtar lite nya krafter, för nu är det gnälligt värre här hemma.

Ja sjukdomarna avlöser varandra i detta hem och vi är sååååå less på detta nu. Har inte kunnat levt normalt sen nyår.
M var ju till läkare i måndags som var värdelös och igår vart han så dålig igen så han ringde igen och fick komma på sitt 4:e läkarbesök. Hoppet var väl inte så stort till att få nån hjälp nu heller, men tji fik vi. Den här läkaren var jättebra och har nog kommit på vad det kan vara. Det ska till en del undersökningar först bara. Men det låter som att det kan vara det som hon säger och då känns det tryggare nu när man vet lite mer.

Näe nu ska jag inte spilla min värdefulla tid på att skriva om en massa sjukdom och elände. Ska kolla mailen och sen äta lite mat.

Tjing tjing!!

Kommentarer
Postat av: stina

Vad är det dom tror det är då? Hoppas verkligen både Mattias och Max blir bra snart, och att du får vara pigg oxå så klart. Kramis

Postat av: Miian

nej men usch!

Stackars er!

Ni har verkligen otur :(

Krya på familjen och medans de ligger sjuka kan du klämma på gangstar kläderna ;)

Hoppas du snart får dela med dej utav lite bilder,dina favoriter osv ;)



längtar!!!!!

2009-02-06 @ 19:54:08
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: A -*

Hoppas du får en bra dag idag:)

2009-02-07 @ 11:34:31
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Miian

Blä ja jag trodde feber bara va tillfällig men även idag har hon feber.

Hon är inte direkt påverkad och det är febertoppar som kommer och går.

Får väl se om det är tänder,eller annat på gång.



Hur är det med dina killar nu?

Bättre?

Kram

2009-02-07 @ 13:24:19
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback