Puh!

Ja det är mkt nu när vardagen tagit vid med heltids"praktik" och lämning på dagis. Men vill bara skriva ett par rader att praktik och dagis går bra, om än lite snurrig i huvve om dagarna. Mkt att lära som skadereglerare på motorfrodon.
Max trivs bra på dagis och han äter som en stor karl säger dem. Haha!! Igår åt han 3 portioner gröt och 1 smörgås till frukost och til mellis banan sen åt han 2 portioner mat till lunch. Dem lär väl börja fundera snart om han inte får nå mat hemma. Hihi!!

M är hemma och är sjukskriven stackarn. Han var på ultralud idag och det visade ingenting. Så jobbigt att vara på ruta noll igen. Och från sjukvården får vi inte mkt hjälp ska jag säga. Sjukt!!  Så nu är ett privatläkarbesök inbokat men det fanns ingen tid förrens slutet på februari tyvärr. Men men bättre än ingenting iaf. Lider med min kära sambo, så jobbigt att se han ha ont. Hoppas det blir nån ordning på allt snart *älskar*

Näe nu ska jag gå och mysa i soffan lite innan sängen kallar

Längtar tills imorgon då jag får hämta ut Gangstarkollektionen. Jiho!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja denna j*kla sjukvård alltså! :-/ Tryck på lite mer via privat för att få nån tidigare tid, de borde ju inte vara helt omöjligt. Är ju omänskligt o gå runt och ha så ont och inte veta vad de är som felar!



Kul med kollektionen iallafall :-D

2009-02-04 @ 07:11:34
Postat av: anki.

Max är väldigt trevlig och hälsar en välkommen när man kommer till dagis med ett stort leende!!!!

Postat av: Tess

hihi vilket litet matvrak ;P härligt när de äter bra!!

hoppas din sambo mår bättre snart och att ni får reda på vad det är.. kram från oss

2009-02-05 @ 10:18:32
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Kristin

Oj vilken duktig kille. Han skulle fått lära min Nova att äta tror jag :) Kram

2009-02-05 @ 19:27:07
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback