Mera sjukdom

Ja inte kan väl det ta slut än inte. Max har åkt på magsjuka han efter 2 dagar på dagis. Pluttisen!!
Han har kräkts hela natten i natt, men sist han kräktes var kl 04:30 så jag hoppas han slipper mer nu!!

Sjlv har jag gått och blivit förkyld också. Suck!! Men men till praktiken lär jag ändå. Max ska få vara med mormor sin imorgon då M fortfarande har problem med sin mage och har smärtattacker.

Snart har vi haft sjukdomar för ett helt år på knappt 1½ månad. Vi sa det att nu är vi ta me sjutton värda en resa i vår/sommar hela familjen. Får se hur det blir. :-)

På praktiken går det bara bra, får beröm så det känns bra. Ev kan jag ha chans att få sommarjobb där. Skulle va skoj!!
Näe nu är det duschen som kallar innan sängen kallar. Vart ju inte så mkt sömn inatt då Max kräktes massor.
Ha det gott så länge!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nämen inte han också... stackars. Ja det har varit mkt sjukdomar i januari... vi hoppar över den månaden nästa år tycker jag :)



HOppas ni krya på er alla tre!



Kramar

Postat av: Maln

Usch lider med er,,,ja dagis bacillerna kommer ni nog märka av nu... Men det är bara att stå ut. Kram

2009-02-12 @ 12:26:41
Postat av: Heidi

Krya på er spykråkor =O)

2009-02-12 @ 17:07:22
Postat av: Maria

Roligt att det går så bra. Håller tummarna för att du får sommarjobb där!!!

2009-02-12 @ 20:50:16
Postat av: erika

hej!



vet inte jag, men jag lever visst in nån slags glasbubbla jag:-,

så först igår såg att du tipsat om mina mössor hos Robin, vill bara säga:

-tusen tack;), det värmde!!



trevlig helg!!



*erika*

2009-02-13 @ 13:02:35
URL: http://www.ekogrejjer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback